10 srpna 2011

FX blog Kena Vekslera: Ať fundamentální obchodníci dodrží časový horizont!

Ben přišel, viděl, promluvil a odešel!
Včera večer jsem po oznámení FOMC napsal stručný komentář a protože mi vše během první hodiny dávalo smysl, šel jsem domů. Tam jsem zjistil, že vše je už úplně jinak. Poprvé jsem tak ochoten připustit vliv počítačů nebo algoritmického obchodování na trh.
Čím více se blížil závěr trhu, tím rychleji se trh blížil předchozímu suportu a nyní rezistenci na úrovni 1184 bodů na indexu S&P. Pro ty, kteří se orientují podle Fibonacciho úrovní, je to úroveň 38,2% návratu od pondělního poklesu. Ráno se futures v klidu obchodovaly kolem těchto úrovní.
Tuto rally jsem troufale označil jako falešnou a i když riskuji, že budu vypadat jako hlupák, za tímto názorem si stojím. Nepřivolávám konec světa, ale myslím si, že v následujících dnech se trh otočí zpět dolů.
Co se týká rozhodnutí FOMC, přečtěte si celou zprávu a vytvořte si vlastní názor. Za zmínku ale stojí že FED jasně sdělil, jak bude vypadat jeho politika v následujících dvou letech, tedy že “období nízkých sazeb” bude trvat až do poloviny roku 2013.
Nejdůležitější je, že pokud si utvoříte názor na globální/makroekonomikou situaci a na základě toho volíte své pozice na trhu, ujistěte se, že vaše obchody jsou v souladu s vaším časovým horizontem, jinak vám trh dá za vyučenou…
Jinak Švýcarská centrální banka to vzdala, zatím však na trhu nevidíme BOJ, zatím.
Můj pohled na stříbro je nadále medvědí, ale radil bych využít raději opce než spot. Jinak nemám na trh nyní jasný názor a ani mi to nevadí. Vezmu si k srdci svou vlastní radu a den budu trávit koukáním na grafy a přípravou na to, co přijde.
Jak vždy na Twittru (@KenVeksler) …

0 komentářů: