05 května 2011

Veksler's Forex Blog: Středem pozornosti zasedání centrálních bank

Ken Veksler, Senior Manager, obchodní poradenství, Saxo Bank
Ať už je to dobře, či špatně, jsem zpátky. Mnozí budou zděšeni, někteří možná mírně pobaveni, ale všichni si bezpochyby oddychli…
I když možná ne…
V každém případě jsem tu a jak nyní jistě všichni uznáte, po dlouhé době, kdy jsem byl mimo Forex i monitory, je tu spousta věcí, které musím dohnat. Takže dnešní zpráva bude celkem stručná a v žádném případě nebude nijak zvlášť objevná. Je to spíše pozdrav vám všem, kteří jste mé každodenní přemítání možná postrádali.
A ano, na dovolené jsem se měl skvěle, ale nyní už mě zase vítá realita a během několika následujících dnů se budu rozhlížet, co je nového, abych doufám už příští týden mohl přispět nějakými smysluplnými postřehy.
Dnešní kalendář se jednoznačně soustřeďuje na odpolední zasedání/oznámení dvou centrálních bank. Pozornost investorů se upírá především k tomu, zda z úst našeho starého známého JCT (Jean-Clauda Tricheta, prezidenta Evropské centrální banky) zazní slova „ostražitost či nedostatek“, protože Bank of England pravděpodobně nepřijde s ničím, co by námi otřáslo.
Stále se mi zdá, že všechno se točí kolem USD, a jednoduše záleží na tom, jak hluboko se trh v daný den/týden odhodlá spustit do čehosi, co se stalo propastí prodeje USD…
Více o tom zítra, přátelé, ačkoli možná ne až tak moc…

0 komentářů: